Jak to wygląda jeżeli chodzi o zamontowanie Chipa w 1.6 no i oczywiście Zagazowanym ... chodzi mi o żywotność silnika
Offline
chopie w silniku benzywnowym taki chip to strata pieniedzy bo da ci moze ze 2 koniki. moze masz na mysli jeszce taki chip za 10 pln z allegro. lepiej sobie to darowac.
Co innego jest w silniku dieslowskim. no ale to inna bajka
Offline
Wiem właśnie się Zorientowałem jak to wygląda, z tego co się orientuje bardziej się opłaca Dolot zrobić niż Chip ale Dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Offline
jezeli masz lpg to dolot ci odradzam. w silnikach z lpg dostaje wtedy zaduzo powietrza i nastepuje tzw. zgaszenie plomienia jak np wrzucisz na luz. trzeba pozniej kombinowac z jakimis rajstopami zeby powietrze sie troszke hamowalo. no ale zawsze idzie sprobowac
Offline
dawciol napisał:
jezeli masz lpg to dolot ci odradzam. w silnikach z lpg dostaje wtedy zaduzo powietrza i nastepuje tzw. zgaszenie plomienia jak np wrzucisz na luz. trzeba pozniej kombinowac z jakimis rajstopami zeby powietrze sie troszke hamowalo. no ale zawsze idzie sprobowac
No nie wiem czy od aRti-ego laska na to pójdzie żeby rajstopy poświęcić
Ale jak już padło takie pytanie to w 2,2 cytrynie o ile by poszła moc ??
Offline
Dane którymi chwali się jedna z firm przy chip tuningu
wzrost mocy o 6-8% i około 12% wzrost momentu obrotowego w przypadku silników BENZYNOWYCH
wzrost mocy i momentu obrotowego o 20-30% dla silników TURBO (benzynowych i diesli)
Koszt usługi pomiędzy 1000-2000zł
Żywotność z tego co mi się wydaje to to akurat najmniej skraca życie silnika. Każdy silnik jest projektowany z jakimś zapasem obciążeń na poszczególnych elementach (po zmianie chipa po prostu zostawiamy mały zapas). Najprościej z tego co pamiętam to podmienia się mapy zapłonu w eepromie.
Offline
Znalazłem taką firme i info http://www.chiptuning.szczecin.pl/informacje.html
Offline